1.06.2010

Wypoczynek w Maroku z Knauf Insulation

SBS znowu wśród najlepszych

Wypoczynek w Maroku z Knauf Insulation :: SBS znowu wśród najlepszychWypoczynek w Maroku z Knauf Insulation :: SBS znowu wśród najlepszych

Po raz kolejny SBS znalazło się w gronie najlepszych firm współpracujących z Knauf Insulation. Nagrodą była wycieczka do Maroko – jednego z najciekawszych i najpiękniejszych miejsc na świecie. W ramach wypracowanych miejsc wycieczkowych SBS reprezentowało kilku pracowników oraz udziałowców grupy. Po długim locie dotarliśmy do hotelu w Agadirze, leżącego przy pięknej piaszczystej plaży. Drugiego dnia weszliśmy na tutejszy najwyższy szczyt, aby podziwiać zachwycającą panoramę miasta. Później zwiedziliśmy port oraz lokalny targ, gdzie mogliśmy degustować słynne berberyjskie figi. Następnie udaliśmy się do Marrakeszu, gdzie mogliśmy obejrzeć słynny minaret Koutubia, tajemniczy Pałac Bahia, urokliwą Medynę oraz zabytkowe grobowce saudyjskie. Niewątpliwą atrakcją była kolacja w jednej z najlepszych tradycyjnych restauracji w mieście Dar Essalam, w której Alfred Hitchcock nakręcił jeden ze swoich filmów. Kolejnego dnia odbyliśmy wycieczkę krajobrazową w najstarsze góry świata – Antyatlas. Po drodze podziwialiśmy niezwykłe formy skalne, malownicze doliny usiane migdałowcami, uprawy tarasowe czy zagubione wioski berberyjskie. W okolicach Tafraout zatrzymaliśmy się, aby obejrzeć ogromne granitowe posągi oraz niebieskie skały przypominające prawdziwe serce pustyni. Zwiedziliśmy też fabrykę oryginalnych kilimów i dywanów berberyjskich oraz poznaliśmy tradycyjny sposób wytwarzania srebrnej biżuterii. Następnego dnia odpoczywaliśmy na plaży. Ale nie mogliśmy zbyt długo leniuchować, gdyż wieczorem wjechaliśmy na kazbę, z której rozpościera się wspaniały widok na zatokę, zwłaszcza gdy miejskie światła odbijają się w oceanie. Ani się obejrzeliśmy, a minął cały tydzień tej wyjątkowej wyprawy. Ze smutkiem żegnaliśmy przepiękne Maroko i wróciliśmy do kraju. Dzięki Knauf Insulation tą wycieczkę zapamiętamy na długi czas.